Verzendbeleid

Polityka Wysyłki

1. Postanowienia Ogólne

1.1 Niniejsza Polityka Wysyłki określa zasady realizacji dostaw zamówień składanych w sklepie internetowym Sportosfera dostępnym pod adresem www.sportosfera.pl.

1.2 Właścicielem sklepu internetowego jest Sportosfera sp. z o. o., z siedzibą w kępska 3-5 45-129 Opole, NIP: 7543369612, REGON: 528817235, KRS: 0001109379.

1.3 Zamówienia są realizowane na terytorium Polski.

2. Koszty i Metody Dostawy

2.1 Koszty dostawy są uzależnione od wybranej przez Klienta metody dostawy oraz wartości zamówienia. Informacje o kosztach dostawy są podawane podczas składania zamówienia.

2.2 Sklep internetowy oferuje następujące metody dostawy:

  • Kurier,
  • Paczkomaty InPost,
  • Poczta Polska,
  • Odbiór osobisty (jeśli dostępny).

3. Czas Realizacji Zamówienia

3.1 Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności na rachunku Sprzedawcy, chyba że w opisie produktu lub podczas składania zamówienia wskazano inny termin.

3.2 W przypadku przedłużenia czasu realizacji zamówienia, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.

3.3 Sklep internetowy dokłada wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane w możliwie najkrótszym czasie.

4. Śledzenie Przesyłki

4.1 Po nadaniu przesyłki, Klient otrzymuje numer śledzenia, który umożliwia monitorowanie statusu przesyłki.

4.2 Numer śledzenia jest przesyłany na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

5. Odbiór Przesyłki

5.1 W przypadku dostawy kurierem, Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, należy sporządzić protokół szkody oraz niezwłocznie poinformować o tym Sprzedawcę.

5.2 W przypadku dostawy do paczkomatu lub placówki pocztowej, Klient zobowiązany jest do odebrania przesyłki w terminie wskazanym przez operatora dostawy. Niezgłoszenie się po przesyłkę w terminie może skutkować jej zwrotem do nadawcy.

6. Niezrealizowane Dostawy

6.1 W przypadku, gdy przesyłka nie może zostać doręczona z powodu błędnie podanych danych adresowych przez Klienta, zostanie ona zwrócona do sklepu. Sklep skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia ponownej wysyłki. Koszty ponownej wysyłki ponosi Klient.

6.2 W przypadku, gdy przesyłka nie zostanie odebrana przez Klienta w terminie, sklep zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami zwrotu i ponownej wysyłki.

7. Kontakt

7.1 W przypadku pytań dotyczących wysyłki, Klient może skontaktować się ze sklepem poprzez adres e-mail: info@sportosfera.pl lub telefonicznie pod numerem: 503416061.

8. Postanowienia Końcowe

8.1 Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Wysyłki. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie sklepu i mają zastosowanie do zamówień złożonych po tej dacie.

8.2 W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką Wysyłki zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu oraz przepisy prawa polskiego.


Niniejsza Polityka Wysyłki obowiązuje od dnia 20-05-2024.